Fintor Gábor-Szabó József (2022): A sportrendezvények látogatottsága Magyarországon. In (Juhász Erika-Márkus Edina szerk.): INNOVÁCIÓK A MŰVELŐDÉS ÉS A FELNŐTTKÉPZÉS VILÁGÁBAN. Acta Andragogiae et Culturae sorozat 30. kötet, Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen.
Innovációk a művelődés és a felnőttképzés világában LETÖLTÉS
Juhász Erika – Fintor Gábor (2024): Kultúrafogyasztási és szabadidőeltöltési szokások vizsgálata Magyarországon. In. ( Langerné Buchwald Judit – Koós Ildikó – Velics Gabriella szerk.). Az oktatáskutatás határdimenziói. Hera évkönyvek XI. Magyar Nevelés-és Oktatáskutatók Egyesülete. Debrecen Egyetemi Kiadó. Budapest-Debrecen. HERA Évkönyv XI 2024.pdf LETÖLTÉS
Juhász Erika - Fintor Gábor (2024): Kultúrafogyasztási és szabadidő-eltöltési szokások vizsgálata Magyarországon. In. (Pusztai Gabriella-Engler Ágnes-Hrabéczy Anett-Bencze Ádám szerk.) Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban. Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére. Oktatáskutatók könyvtára 18. Debrecen.
Fintor Gábor (2023): A Tokaj-hegyaljai Szüreti Napok fesztivál összehasonlító vizsgálata (2022-es és 2023-as felmérésekkel) a látogatók szemszögéből.
Kulturális Szemle, a Nemzeti Művelődési Intézet Interdiszciplináris online folyóirata, 2023/2. BŐVEBBEN...
Fintor Gábor (2023): Elkötelezettség a sportesemények iránt. Gyakorlat és elmélet az oktatási rendszerekben.
Fintor Gábor – Szabó József (2022): A helyi média lehetőségei a pandémia idején. Kulturális Szemle, a Nemzeti Művelődési Intézet Interdiszciplináris online folyóirata, 2022/1.
BŐVEBBEN
Fintor Gábor (2022): A magyar lakosság sportolási szokásai, Magyar Sporttudományi Szemle 23. évfolyam 97. szám, pp. 13-18
Gábor, F. (2022). Investigation of Sporting Habits and the Attitudes Related to Physical Education during the COVID-19 Pandemic. Central European Journal of Educational Research, 4(1), 28–40. BŐVEBBEN
Szabó József – Fintor Gábor (2022): A HELYI TELEVÍZIÓK NÉZETTSÉGE ÉS SZEREPE A SPORTRA NEVELÉS TEKINTETÉBEN.
In (szerk Kattein-Pornói Rita – Mrázik Julianna – Pogátsnik Monika ): Tanuló társadalom – Oktatáskutatás járvány idején. HERA Évkönyvek IX. kötete. Debreceni Egyetemi Kiadó. Budapest - Debrecen. 241.-249.
Kozma Tamás: Mindennapi testnevelés és hátrányos helyzet [FINTOR GÁBOR: IMPLEMENTÁCIÓ ÉS TANULÓI ATTITŰDÖK. A MINDENNAPOS TESTNEVELÉS FUNKCIÓJA EGY HÁTRÁNYOS HELYZETŰ RÉGIÓ ISKOLÁIBAN. BELVEDERE MERIDIONALE, SZEGED, 2019.]. Új Pedagógiai Szemle 70. évfolyam (2020), 5-6. szám.
Könyvajánló: Magyar Sporttudományi Szemle, 21. évfolyam, 84. szám, 2020/2.
Fintor Gábor (2019): Implementáció és tanulói attitűdök. A mindennapos testnevelés funkciója egy hátrányos helyzetű régió iskoláiban. Belvedere Kiadó, Szeged.
Fintor Gábor (2019): A mindennapos tanórai testnevelés eredményei. Magyar Sporttudományi Szemle. 20 (78). 27-34.
Ágoston Nagy, Szilvia Borbély, Gábor Fintor & Karolina Eszter Kovács (2018): The Implementation of Everyday Physical Education in Hungary. HERJ Hungarian Educational Research Journal, Vol 8
Fintor Gábor (2018): A mindennapos testnevelés céljai és a tanulók egészségmagatartásának...
Bővebben: 25. Mindennapos testnevelés céljaiSzabó József, Fintor Gábor (2017): Az általános iskolai testnevelés megújult célrendszerének...
Bővebben: 24. VII. Trefort Ágoston KonferenciaFintor Gábor (2017): A mindennapos tanórai testnevelés szubjektív helyzete az észak-alföldi régió...
Bővebben: 23. Magyar Sporttudományi...Fintor Gábor (2016): A mindennapos testnevelés implementációja észak-alföldi általános iskolákban...
Bővebben: 22. Tanulmányok a Sporttudományok...Fintor Gábor (2017): The Implementation of Everyday Physical Education among Upper Pupils...
Bővebben: 21. Educatio Artis GymnasticaeFintor Gábor (2017): A mindennapos testnevelés vizsgálata diákszemmel az észak-alföldi általános...
Bővebben: 20. HÉRA évkönyvek 2016. A tanulás új útjaiFintor Gábor (2016): Tanulói nézetek a mindennapos testnevelésről észak-alföldi általános iskolákban...
Bővebben: 19. Tanulói nézetek a testnevelésről ...Fintor Gábor (2016): A mindennapos testnevelés implementációja nyíregyházi általános iskolákban...
Bővebben: 18. A mindennapos testnevelés...Fintor Gábor (2016): Szocializációs ágensek hatása a serdülők fizikai aktivitására...
Bővebben: 17. Szocializációs ágensek hatása...Nagy Ágoston-Fintor Gábor-Borbély Szilvia (2015): Változó értékek a testkultúrában, a mindennapos...
Bővebben: 16. Változó értékek a testkultúrában...Nagy Ágoston-Fintor Gábor-Borbély Szilvia (2015): Változó értékek a testkultúrában, a mindennapos...
Bővebben: 15. Változó értékek a testkultúrában...Fintor Gábor (2015): Everyday physical activity of students in Nyíregyháza. Practice and Theory in Systems...
Bővebben: 14. Everyday physical activity of students...Fintor Gábor János (2014): Sportra nevelés a televízió segítségével? Tavaszi Szél Konferencia Konferenciakötet IV...
Bővebben: 13. Sportra nevelés a televízió segítségével?Fintor Gábor János (2015): Az egészségtudatosság megjelenése nyíregyházi felső tagozatos diákoknál...
Bővebben: 12. Egészség-tudatosságFintor Gábor (2015): Testmozgás a közösségben, avagy a mindennapos testnevelés jelenléte...
Bővebben: 11. Testmozgás a közösségben...János Gábor Fintor – József Szabó (2014): Appearance of conscious health behaviour among elementary school...
Bővebben: 10. Appearance of conscious health...Juhász Erika – Fintor Gábor (2024): Kultúrafogyasztási és szabadidőeltöltési szokások vizsgálata Magyarországon. In. ( Langerné Buchwald Judit – Koós Ildikó – Velics Gabriella szerk.). Az oktatáskutatás határdimenziói. Hera évkönyvek XI. Magyar Nevelés-és Oktatáskutatók Egyesülete. Debrecen Egyetemi Kiadó. Budapest-Debrecen. HERA Évkönyv XI 2024.pdf LETÖLTÉS