Publikációk

36. Tokaj-hegyaljai Szüreti Napok fesztivál összehasonlító vizsgálata

kulturalisszemle20232

Fintor Gábor (2023): A Tokaj-hegyaljai Szüreti Napok fesztivál összehasonlító vizsgálata (2022-es és 2023-as felmérésekkel) a látogatók szemszögéből.

Kulturális Szemle, a Nemzeti Művelődési Intézet Interdiszciplináris online folyóirata, 2023/2. BŐVEBBEN...

35. Elkötelezettség a sportesemények iránt

fg 2024

Fintor Gábor (2023): Elkötelezettség a sportesemények iránt. Gyakorlat és elmélet az oktatási rendszerekben.

PDF LETÖLTÉS

34. A helyi média lehetőségei a pandémia idején

kszemle

Fintor Gábor – Szabó József (2022): A helyi média lehetőségei a pandémia idején. Kulturális Szemle, a Nemzeti Művelődési Intézet Interdiszciplináris online folyóirata, 2022/1.
BŐVEBBEN

33. A magyar lakosság sportolási szokásai

2022 3 Fintor 220704

Fintor Gábor (2022): A magyar lakosság sportolási szokásai, Magyar Sporttudományi Szemle 23. évfolyam 97. szám, pp. 13-18

32. Investigation of Sporting Habits...

Investigation of Sporting Habits

Gábor, F. (2022). Investigation of Sporting Habits and the Attitudes Related to Physical Education during the COVID-19 Pandemic. Central European Journal of Educational Research, 4(1), 28–40. BŐVEBBEN

31. Helyi televíziók nézettsége...

Szabó József – Fintor Gábor (2022): A HELYI TELEVÍZIÓK NÉZETTSÉGE ÉS SZEREPE A SPORTRA NEVELÉS TEKINTETÉBEN.
In (szerk Kattein-Pornói Rita – Mrázik Julianna – Pogátsnik Monika ): Tanuló társadalom – Oktatáskutatás járvány idején. HERA Évkönyvek IX. kötete. Debreceni Egyetemi Kiadó. Budapest - Debrecen. 241.-249.

HERA Evkonyvek IX bc 1

30. Mindennapi testnevelés...

kozma tamas recenzio fintor gabor

Kozma Tamás: Mindennapi testnevelés és hátrányos helyzet [FINTOR GÁBOR: IMPLEMENTÁCIÓ ÉS TANULÓI ATTITŰDÖK. A MINDENNAPOS TESTNEVELÉS FUNKCIÓJA EGY HÁTRÁNYOS HELYZETŰ RÉGIÓ ISKOLÁIBAN. BELVEDERE MERIDIONALE, SZEGED, 2019.]. Új Pedagógiai Szemle 70. évfolyam (2020), 5-6. szám.

29. Magyar Sporttudományi Szemle

Magyar Sporttudományi szemle202002 1Könyvajánló: Magyar Sporttudományi Szemle, 21. évfolyam, 84. szám, 2020/2.

28. Implementáció és tanulói attitüdök

Fintor 2019 Implementacio es tanuloi attitudokFintor Gábor (2019): Implementáció és tanulói attitűdök. A mindennapos testnevelés funkciója egy hátrányos helyzetű régió iskoláiban. Belvedere Kiadó, Szeged.

27. A mindennapos tanórai testnevelés eredményei

Magyar Sportudományi SzemleFintor Gábor (2019): A mindennapos tanórai testnevelés eredményei. Magyar Sporttudományi Szemle. 20 (78). 27-34.

26. The Implementation of Everyday

HERJ 2018Ágoston Nagy, Szilvia Borbély, Gábor Fintor & Karolina Eszter Kovács (2018): The Implementation of Everyday Physical Education in Hungary. HERJ Hungarian Educational Research Journal, Vol 8

25. Mindennapos testnevelés céljai

Fintor Gábor (2018): A mindennapos testnevelés céljai és a tanulók egészségmagatartásának...

Bővebben: 25. Mindennapos testnevelés céljai

24. VII. Trefort Ágoston Konferencia

Szabó József, Fintor Gábor (2017): Az általános iskolai testnevelés megújult célrendszerének...

Bővebben: 24. VII. Trefort Ágoston Konferencia

23. Magyar Sporttudományi...

Fintor Gábor (2017): A mindennapos tanórai testnevelés szubjektív helyzete az észak-alföldi régió...

Bővebben: 23. Magyar Sporttudományi...

22. Tanulmányok a Sporttudományok...

Fintor Gábor (2016): A mindennapos testnevelés implementációja észak-alföldi általános iskolákban...

Bővebben: 22. Tanulmányok a Sporttudományok...

21. Educatio Artis Gymnasticae

Fintor Gábor (2017): The Implementation of Everyday Physical Education among Upper Pupils...

Bővebben: 21. Educatio Artis Gymnasticae

20. HÉRA évkönyvek 2016. A tanulás új útjai

Fintor Gábor (2017): A mindennapos testnevelés vizsgálata diákszemmel az észak-alföldi általános...

Bővebben: 20. HÉRA évkönyvek 2016. A tanulás új útjai

19. Tanulói nézetek a testnevelésről ...

Fintor Gábor (2016): Tanulói nézetek a mindennapos testnevelésről észak-alföldi általános iskolákban...

Bővebben: 19. Tanulói nézetek a testnevelésről ...

18. A mindennapos testnevelés...

Fintor Gábor (2016): A mindennapos testnevelés implementációja nyíregyházi általános iskolákban...

Bővebben: 18. A mindennapos testnevelés...

17. Szocializációs ágensek hatása...

Fintor Gábor (2016): Szocializációs ágensek hatása a serdülők fizikai aktivitására...

Bővebben: 17. Szocializációs ágensek hatása...

16. Változó értékek a testkultúrában...

Nagy Ágoston-Fintor Gábor-Borbély Szilvia (2015): Változó értékek a testkultúrában, a mindennapos...

Bővebben: 16. Változó értékek a testkultúrában...

15. Változó értékek a testkultúrában...

Nagy Ágoston-Fintor Gábor-Borbély Szilvia (2015): Változó értékek a testkultúrában, a mindennapos...

Bővebben: 15. Változó értékek a testkultúrában...

14. Everyday physical activity of students...

Fintor Gábor (2015): Everyday physical activity of students in Nyíregyháza. Practice and Theory in Systems...

Bővebben: 14. Everyday physical activity of students...

13. Sportra nevelés a televízió segítségével?

Fintor Gábor János (2014): Sportra nevelés a televízió segítségével? Tavaszi Szél Konferencia Konferenciakötet IV...

Bővebben: 13. Sportra nevelés a televízió segítségével?

12. Egészség-tudatosság

Fintor Gábor János (2015): Az egészségtudatosság megjelenése nyíregyházi felső tagozatos diákoknál...

Bővebben: 12. Egészség-tudatosság

11. Testmozgás a közösségben...

Fintor Gábor (2015): Testmozgás a közösségben, avagy a mindennapos testnevelés jelenléte...

Bővebben: 11. Testmozgás a közösségben...

10. Appearance of conscious health...

János Gábor Fintor – József Szabó (2014): Appearance of conscious health behaviour among elementary school...

Bővebben: 10. Appearance of conscious health...

09. A sportolást befolyásoló...

Gábor Fintor – József Szabó (2014): A sportolást befolyásoló tényezők az általános iskolásoknál

.

08. A sportolási szint és a sportműsorok

Gábor Fintor (2014): A sportolási szint és a sportműsorok kedveltségének összefüggései általános iskolásoknál...

Bővebben: 08. A sportolási szint és a sportműsorok

07. Az egészséges életmód és az...

János Gábor Fintor (2014): Az egészséges életmód és az elektronikus média kapcsolata a 10-14 éves...

 

Bővebben: 07. Az egészséges életmód és az...

1. oldal / 2

Implementáció és tanulói attitüdök

Fintor 2019 Implementacio es tanuloi attitudok

Fintor Gábor (2019): 
Implementáció és tanulói attitűdök. A mindennapos testnevelés funkciója egy hátrányos helyzetű régió iskoláiban. Belvedere Kiadó, Szeged.

Kozma Tamás: Mindennapi testnevelés és hátrányos helyzet

kulturalisszemle20232

Fintor Gábor (2023): A Tokaj-hegyaljai Szüreti Napok fesztivál összehasonlító vizsgálata (2022-es és 2023-as felmérésekkel) a látogatók szemszögéből.

Kulturális Szemle, a Nemzeti Művelődési Intézet Interdiszciplináris online folyóirata, 2023/2. BŐVEBBEN...

Go to top